W ciągu ostatniego roku (Leszek Mazurek jest prezesem od kwietnia 2012) z budżetu JS w Jarotę wpompowano ponad 180 tys. zł. To lwia część pieniędzy, jaką szefostwo spółki wydaje na wsparcie lokalnych podmiotów. Co ciekawe, jeszcze w ubiegłym roku było ich aż 11, teraz zaledwie 4, w tym… Jarociński Ośrodek Kultury.
Na drugoligowca spółka wyda 90 proc. swoich środków sponsorskich. To nie koniec. - Mogę obiecać, że spółka nadal będzie wspierać klub - zapowiedział prezes Mazurek, który w przerwie jednego z ostatnich meczów otrzymał od władz klubu pamiątkową koszulkę ze swoim nazwiskiem i numerem 10.
Kogo jeszcze sponsoruje spółka Jarocin Sport? Czytaj w aktualnym wydaniu "Gazety Jarocińskiej".
(nba)
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.