Jarocińskie starostwo powoli wraca do pracy

Opublikowano:
Autor:

Jarocińskie starostwo powoli wraca do pracy  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Starosta Lidia Czechak częściowo przywróciła bezpośrednią obsługę interesantów powiatowego urzędu - oczywiście przy zachowaniu wszelkich rygorów sanitarnych. Co można teraz załatwić w starostwie?

 

 

W komunikacie starosty jarocińskiego czytamy między innymi [pełna treść komunikatu TUTAJ]:

 

 

„W okresie przejściowym, począwszy od 16 czerwca, przywraca się częściowo bezpośrednią obsługę interesantów z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.”

 

 

Nadal wskazany jest kontakt listowny, mailowy lub telefoniczny, jako podstawowa forma załatwiania spraw urzędowych. Natomiast preferowanym sposobem składania dokumentacji jest pozostawianie korespondencji w oznakowanych miejscach i pojemnikach.

 

W budynku starostwa przy alei Niepodległości 10/12 udostępnione dla interesantów zostały biura mieszczące się w pomieszczeniach:

- numer 2 sprawy do członków zarządu powiatu

- numer 4 sprawy z zakresu drogownictwa

- numer 1 sprawy ochrony środowiska

- numer 13 sprawy architektoniczno-budowlane

- numer 17 sprawy rzecznika konsumentów

- numer 18 i 20 sprawy Nieodpłatnej Pomocy Prawnej

- numer 23 sprawy z zakresu oświaty powiatowej.

 

Równocześnie wprowadza się limit osób wchodzących do starostwa wynoszący 15 osób. Prowadzona jest także imienna ewidencja ze wskazaniem pomieszczenia do którego się udają, a każdy interesant jest zobowiązany przybyć w maseczce i rękawiczkach ochronnych.

 

 

Korzystanie ze wsparcia w ramach Nieodpłatnej Pomocy Prawnej odbywa się częściowo w formie bezpośredniej - w punkcie zlokalizowanym w siedzibie starostwa oraz w formie zdalnej - w punktach zlokalizowanych w Jaraczewie, Kotlinie i Żerkowie [szczegóły TUTAJ].

 

 

W budynku przy ulicy Kościuszki 10 kontakt z Wydziałem Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami i załatwianie spraw odbywa się nadal na zasadach określonych w komunikacie Geodety Powiatowego [szczegóły TUTAJ].

 

 

W budynku przy ulicy Zacisznej 2 załatwianie spraw w Referacie Komunikacji i Dróg odbywa się na dotychczas obowiązujących zasadach określonych wcześniej w komunikacie dotyczącym obsługi klientów Referatu Komunikacji [szczegóły TUTAJ].

 

 

 

 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE