Grupa #wspieramjarocinskie ma nie tylko pomóc naszym przedsiębiorcom przetrwać, ale też zareklamować i zachęcić mieszkańców do kupowania lokalnych produktów. Niektórym obroty skoczyły o 80 procent. Warto dołączać, bo projekt się rozrasta.
Na początku kwietnia redakcja Gazety Jarocińskiej utworzyła akcję #wspieramjarocińskie. Była to odpowiedź na potrzeby naszych czytelników i klientów reklamowych, którzy próbują się odnaleźć w bardzo trudnych czasach. Do grupy dołączyło już ponad 2 tys. podmiotów.
Celem projektu jest wspólne budowanie grupy przedsiębiorców i konsumentów w mediach społecznościowych. To tam lokalni przedsiębiorcy, zwłaszcza rolnicy mogą prezentować swoje produkty i prowadzić ich sprzedaż: warzywa i owoce, mięso, jajka, miody, sery i nie tylko. Dodatkowo chcemy, aby powstała kooperatywa, która pomoże połączyć lokalnych rolników, producentów żywności z odbiorcami.
Grupa #wspieramjarocińskie przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Na ten moment należy do niej przeszło 2 tys. osób. Pojawiają się posty reklamujące nie tylko rolników i producentów żywności. Lokalni przedsiębiorcy dostrzegli w niej możliwość prezentacji własnych firm, zwłaszcza Ci którzy często musieli przekwalifikować się.
Moja firma zajmuje się budowaniem stoisk targowych, zwłaszcza za granicą Sytuacja z koronawirusem wymusiła na mnie potrzebę przekwalifikowania i powrót do zawodu stolarza. Będę produkował meble i altany ogrodowe. Muszę przecież z czegoś żyć - mówi jeden z członków grupy.
Projekt #wspieramjarocińskie wspierają:
DROBUD S.A.
Jarocińska Agencja Rozwoju
oraz firmy: Hydro-Marko, Veolia,
Południowa Oficyna Wydawnicza.
Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.