Ze względu na rosnące zagrożenie epidemiologiczne kolejne urzędy z powrotem wprowadzają ograniczenia w obsłudze interesantów. Z apelem do mieszkańców zwrócił się także geodeta powiatowy.
Krzysztof Sobczak, geodeta powiatowy wystosował komunikat do mieszkańców, w którym zaapelował, aby wszystkie sprawy kierowane do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w maksymalnym stopniu załatwiali z wykorzystaniem łączy internetowych lub przez telefon.
Podajemy szczegółowy wykaz spraw oraz sposobóów ich załatwienia - łącznie z numerami telefonów.
Sprawy z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz gospodarki nieruchomościami
1. Wypis lub wypisy oraz wyrysy z rejestru gruntów należy wnioski wysyłać na adres poczty:biniasz.danuta@powiat-jarocinski.pl, tel. (62) 740-79-67,
janowski.dawid@powiat-jarocinski.pl, tel. (62) 740-79-68
2. Opłaty z tytułu użytkowania wieczystego Skarbu Państwa
zawodna.martyna@powiat-jarocinski.pl, tel. (62) 740-79-62
3. Wnioski o wyrażenie zgody na dysponowanie nieruchomością
roszak.patrycja@powiat-jarocinski.pl, tel. (62) 740-79-63
4. Wnioski o rejestr cen i wartości nieruchomości
lewandowska.nina@powiat-jarocinski.pl, tel. (62) 740-79-66
5. Pozostałe pytania należy kierować do kierownika referatu Joanny Nowakowskiej, tel. (62) 740-79-65, e-mail: nowakowska.joanna@powiat-jarocinski.pl
Sprawy z zakresu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
1. Wnioski o mapę zasadniczą, ewidencyjnąfimiak.natalia@powiat-jarocinski.pl, tel. (62) 740-79-70, (62) 740-79-72
2. Wnioski na narady koordynacyjne
mikolajczak.damian@powiat-jarocinski.pl, tel. (62) 740-79-70
jerzyniak.michal@powiat-jarocinski.pl, tel. (62) 740-79-70
3. Pozostałe pytania należy kierować do kierownika referatu Jolanty Rożek, tel. (62) 740-79-71, e-mail: rozek.jolanta@powiat-jarocinski.pl
UWAGA: Wszelkie formularze znajdują się pod adresem: http://www.powiat-jarocinski.pl/Formularze_.html - w części „Formularze dla interesantów” lub na portalu http://jarocin.giportal.pl/, gdzie można zdalnie wykonać wszystkie operacje przy zamówieniu wniosku o mapę: https://iwniosek.powiat-jarocinski.pl/ Osoby zgłaszające zapotrzebowanie na dokumenty powyżej opisane są zobowiązane o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany „Dokument obliczenia opłaty” (rachunek) za zamówione dokumenty. Po opłaceniu i odwrotnym przesłaniu potwierdzenia wpłaty dokumenty zostaną przesłane na wskazany adres bez ponoszenia dodatkowych opłat.
Jaka procedura załatwiania spraw obowiązuje firmy wykonawstwa geodezyjnego?
Otóż dostarczenie operatów odbywa się poprzez poinformowanie przy wejściu do budynku pracownika urzędu przez wciśnięcie dzwonka na drzwiach i umieszczenie dokumentów w zamontowanej skrzynce. Z uwagi na zamknięcie drzwi wejściowych do budynku wydziału należy zminimalizować liczbę odwiedzin.
Szanowni Internauci. Komentujcie, dyskutujcie, przedstawiajcie swoje argumenty, wymieniajcie poglądy - po to jest nasze forum i możliwość dodawania komentarzy. Prosimy jednak o merytoryczną dyskusję, o rezygnację z wzajemnego obrażania, pomawiania itp. Szanujmy się.