- Bankomat „wciągnął” mi kartę - skarży się mieszkaniec Jarocina. Co w takiej sytuacji możemy zrobić, czy da się odzyskać kartę?
- Kiedy to się stało, pojechałem do ajencji PKO - to była sobota, główna siedziba i filie są wtedy nieczynne - opowiada mężczyzna. - Tam okazało się, że nie mogę już wypłacić gotówki po okazaniu dowodu tożsamości, musiałbym mieć jeszcze kartę… Z wiadomych przyczyn jednak jej nie miałem. Co z moją kartą? To prawda, że nowa jest wysyłana w ciągu 2 tygodni? Czy mogę złożyć reklamację?
Wyjaśnień udzieliła specjalistka Aneta Styrnik-Chaber z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP. Poinformowała, że w przypadku zatrzymania karty przez bankomat PKO Banku Polskiego klient może skontaktować się z kartolinią, w celu uzyskania informacji o krokach, które powinien podjąć w celu odebrania karty bądź ewentualnie wystąpienia o nową kartę. Klient może zgłosić się do oddziału obsługującego bankomat, który zatrzymał kartę - informacja o adresie oddziału znajduje się na naklejce umieszczonej na bankomacie.
Szerzej o tym, co możemy w takiej sytuacji zrobić, w kolejnej "Gazecie Jarocińskiej".
(akf)
Kiedy bankomat "wciągnie" kartę
Opublikowano:
Autor:
akoprasfijołek
Przeczytaj również:
Wiadomości
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.