Płacicliście ostatnio w markecie za zakupy kartą? Warto sprawdzić stan konta

Opublikowano:
Autor:

Płacicliście ostatnio w markecie za zakupy kartą? Warto sprawdzić stan konta - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości

Klineci sieci sklepów, płacący w ostatnim czasie za zakupy przy pomocy kart płatniczych, mogli zostac obciążeni za transakcje, których nie dokonali.

Do marki zgłaszają się już poszkodwane osoby, które po sprawdzeniu stanu bakowego konta, zauważalły brak częsci środków. Jedną z nich była m. in. pracownica sieci, która robiła zakupy w sklepie i w ten sposób straciła 400 zł. Inny z klientów zauważył brak 100 zł.

 

Chodzi o zakupy opłacane kartą w markecie Kaufland. Przestawiciel sklepu wyjaśnia całe zajście było spowodowane błędem technicznym. 

Na jednym z ogólnopolskich portali opisano sytuację klienta,  który 17 listopada robił zakupy w Kauflandzie. Jego  karta została obciążona kwotą ponad 100 zł przez market. Krótko potem kwota została zwrócona, co zaksięgowano na koncie 20.11.2017 r. - Pan Mariusz rzeczywiście robił zakupy w Kauflandzie, ale nie w sklepie “KAUFLAND 01”, w którym dokonano tej nieoczekiwanej transakcji – czytamy.
 

– Z uwagi na błąd techniczny, który wystąpił u naszego agenta rozliczeniowego, część transakcji kartowych została błędnie rozliczona lub przypisana do innego sklepu, niż transakcja rzeczywiście miała miejsce – tłumaczy Michał Ostrowidzki z biura prasowego Kaufland.

 

Agentem rozliczeniowym błędnych transakcji był eService. W oświadczeniu podano, że „dane klientów oraz ich kart są całkowicie bezpieczne, a transakcje zostały już skorygowane.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE