R E K L A M A
ARTYKUŁY OGŁOSZENIA FIRMY
R E K L A M AA1 - Jacek Kmieć
R E K L A M AB1 - Kandydaci - Szymkowiak
R E K L A M A

Będzie kurnik w środku wsi? Mieszkańcy Cielczy się zbierają

› Aktualności 9 miesięcy temu    9.01.2018
Redakcja
komentarzy 94 ocen 9 / 44%
A A A
 fot. Jakub Niewiada

Jarocin. Gmina Jarocin. Cielcza. Kurnik w Cielczy. Planowana budowa kurnika. Zebranie w sprawie kurnika.

R E K L A M ASRT - Adam Pawlicki

Plany inwestycyjne jednego z mieszkańców Cielczy są powodem zwołania na dzisiaj zebrania wiejskiego w Cielczy.


- Ktoś chce pobudować kurnik w środku wsi. Mieszkańcy przyszli do mnie, żeby zwołać zebranie w tej sprawie - tłumaczy Julian Zegar, sołtys Cielczy.

Inwestycja, jak udało nam się dowiedzieć, ma powstać na działce między ulicami Jarocińską i Wąską w Cielczy. To niemal samo centrum miejscowości.

 

O pomyśle stało się głośno tuż przed nowym rokiem, kiedy do właścicieli sąsiadujących działek miała trafić informacja dotycząca planowanej budowy.

Inwestorami są mieszkańcy wioski, którzy prócz kurnika planują budowę dwóch silosów na paszę dla zwierząt.

 

- Myślę, że pozostali mieszkańcy mogą być niezbyt zadowoleni z tego pomysłu, bo trudno ukryć, że budowa tego w środku miejscowości jest pomysłem trochę kaskaderskim – ocenia Rajmund Banaszyński, mieszkaniec Cielczy i przewodniczący Rady Miejskiej w Jarocinie. - Dlatego mimo rozwieszonych ogłoszeń prosiłem sołtysa, żeby osobiście zaprosił tych państwa na nasze zebranie sołeckie.  

 

Zebranie odbędzie się na sali wiejskiej dzisiaj o godz. 19.00.

 [AKTUALIZACJA 14:06]

Udało nam się porozmawiać z pomysłodawcami budowy kurnika.

- Naszym pomysłem jest chów ekologiczny, a nie wielka ferma, bo taka informacja rozniosła się pocztą pantoflową i przez internet. To nie chodzi o 100 czy 200 tys. sztuk kur, trzymanych w klatkach, tylko chów ekologiczny, który jest większego rozmiaru hodowlą, taką jaką ludzie na wsi prowadzą w gospodarstwach. Docelowo chcemy trzymać 2 tys. sztuk kur w zamkniętym obiekcie z ogrodzonym wybiegiem. Od 15 lat siedzę w tej branży i wiem, że mieszkańcy nie mają się czego obawiać, to nie będzie emitowało przykrych zapachów, ponad to z czym mamy do czynienia na wsi. W Cielczy są przecież duże chlewnie, wszyscy wiedzą, jak to pachnie. Wiadomo, że przy takiej produkcji nie rozchodzi się zapach dezodorantów. Ale żyjemy przecież na wsi. Gdzie mam to postawić? W Jarocinie? W Poznaniu? Tutaj mamy ziemię i tu chcemy gospodarować - zapowiada.  

- Nie ukrywam, że jestem zbulwersowany tym, że sołtys nie poinformował mnie o dzisiejszym zebraniu. Cały czas nie mam zaproszenia.  Postaram się wziąć udział w tym spotkaniu i przedstawić nasz pomysł na to przedsięwzięcie.       

Będziemy na spotkaniu z naszą portalową kamerą. ZAPRASZAMY NA RELACJĘ

[19:20]

Na zebranie przyszło ponad 130 osób. Jest inwestor, a także sołtys i radny miejski. Trwa ożywiona dyskusja dotycząca między innymi ekologicznej produkcji jaj.

W przeprowadzonym głosowaniu wszyscy obecni na zebraniu mieszkańcy byli przeciwni lokalizacji inwestycji w Cielczy.  

 

RELACJA ZE SPOTKANIA - ZOBACZ TUTAJ

R E K L A M AAR1 - PSL_kandydaci
R E K L A M A
+ 4 głosów: 9 (44%) 5 -
    dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.
    Komentarze (93)

    Serwisy internetowe jarocinska.pl, zpleszewa.pl, rawicz24.pl, gostynska.pl, krotoszynska.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze nie są moderowane. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

    dodaj komentarz› pokaż według najstarszych
    ~ ika
    8 miesięcy temu ocena: 100%  93
    Awy ludzie żreciie te jajca z tej paszy i antybiotyków ,bo wam się nie chce hodować paru kurek w swoim ogródku.il
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Józef
    9 miesięcy temu ocena: 0%  92
    To gdzie rolnik ma się rozwijać może na rynku w mieście barany co,.?
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Hgghh
    9 miesięcy temu ocena: 0%  91
    Kto został skarbnikiem?!
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Piskle
    9 miesięcy temu ocena: 78%  90
    Niech idzie do ojca. KOLNICZKI z tym smrodem on przecież w gazecie średzkiej pracuje
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Radlin
    9 miesięcy temu ocena: 78%  89
    Od radlina też sper... z tym swoim smrodem
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    R E K L A M A
    ~ Wo,,,
    9 miesięcy temu ocena: 100%  88
    jeśli mają takiego sołtysa jak Golina Żyta to nawet się nie obejrzą jak powstanie kurnik. Bo tak było z ubojnią drobiu, wszystkie terminy przepadły bo sołtys nie robił spotkań wiejskich, nie informował mieszkańców o pismach i terminach.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Bbbbb
    9 miesięcy temu ocena: 38%  87
    Prawo mówi ze do 5000 tys szt można chowac
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Haha
    9 miesięcy temu ocena: 32%  86
    No i co z tego ze przeciw ma prawo to postawi a wy możecie sobie głosować nawet w niedzielę na mszy nic wam do tego
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Smrodek
    9 miesięcy temu ocena: 100%  85
    No i gdzie ta relacja z zebrania?
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Obywatel
    9 miesięcy temu ocena: 31%  84
    Zapraszam do Zakrzewa stoi 15 kórników i nic nie czuć 150tys kurczaków a Cielcza boi się jednego małego kórniczka...
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ mmm
    9 miesięcy temu ocena: 82%  83
    chyba masz nos zatkany gównem kurzym, śmierdzi na kilometr w Zakrzewie
    ~ mmm
    9 miesięcy temu ocena: 82%  82
    chyba masz nos zatkany gównem kurzym, śmierdzi na kilometr w Zakrzewie
    ~ mmm
    9 miesięcy temu ocena: 82%  81
    chyba masz nos zatkany gównem kurzym, śmierdzi na kilometr w Zakrzewie
    ~ M.K.
    9 miesięcy temu ocena: 95%  80
    Nic nie czuć ???? Ty chyba nie mieszkasz w Zakrzewie. Teraz zimą jest smród wyczuwalny na 1,5 km a co dopiero będzie latem ??? Koszmar !!!
    ~ Kukuryku ...
    9 miesięcy temu ocena: 34%  79
    Kurnik w Cielczy musi powstać , bo inaczej rozwój się zatrzymie i będzie bieda .
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ G.P.
    9 miesięcy temu ocena: 48%  78
    Nieco interesujące jest dla mnie, jaki obecnie jest "limit tolerancji" wg mieszkańców podjarocińskich wiosek na gospodarstwo rolne ? 3 kurki i gąska plus kotek ? Gdyby typowy rolnik chciał rozpoczać gospodarowanie na np 25ha i mieć oborę a za nią stos obornika, a w oborze krówki byki, obok chlew a nim świnki, na podwórku kury gęsi, jak to na wsi , to by musiał prosić o zgodę sąsiadów ???
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Głupota
    9 miesięcy temu ocena: 80%  77
    Nie w Jarocinie. Ale możnaby tak na obrzeżach Cielczy? Nikomu nie sprawi to wtedy problemu. Wpadli na super miejsce. Między domami!
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Wkur...
    9 miesięcy temu ocena: 79%  76
    Wystarczyłby wspólnik z gruntem gdzieś od wschodu Cielczy i spokojna głowa ! No, ale jak widać upali się, żeby to powstało wśród zabudowań ! A tyle jest terenów przy obwodnicy i za nią !
    ~ Mieszkaniec
    9 miesięcy temu ocena: 69%  75
    Tom wszyscy zebrani na tej sali to ludzie którzy mieszkają w Cielczy od dziecka i jak wyraźnie zaznaczyli nie chcą kolejnej inwestycji która nie wniesie do tej pięknej wsi nic więcej niż przykry zapach.Inwestor mając dobry biznes plan powinien wykupić grunt na terenach nie sąsiadującym bezpośrednio z innymi mieszkancami.a jak sam powiedział tak naprawdę nie wie ile chce kur chodowac więc nie ma pojęcia o biznesie.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Chicken Król
    9 miesięcy temu ocena: 43%  74
    Jak śmierdzi to do miasta !!!
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Tom
    9 miesięcy temu ocena: 48%  73
    Żałośni, mali ludzi. Połowa ludi na tej sali- też rolnicy - Ich krowy, kury i świnie nie śmierdzą? Druga połowa pewnie niedawno przeniosła się z miasta i kury widziała tylko na obrazku i chce zeby im kwiatuszkami pod oknem pachniało. Człowiek chce inwestować, coś zbudować, rozwinąc działalnośc, ale nie, lepiej sąsiadowi rzucać kłody pod nogi.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Brak słów na laika
    9 miesięcy temu ocena: 80%  72
    Nie każdy rodowity mieszaniec tej wsi był lub jest rolnikiem Każdy chce mieć spokojne godne warunki W cielczy zabudowa na wielu ulicach jest zwarta i nie dziwię się że ludzie nie życzą sobie codziennie zmagać się z tymi zapachami Jak kogoś to nie dotyczy to najmądrzejszy a to naprawdę ogromy problem!
    ~ Obcy
    9 miesięcy temu ocena: 44%  71
    Zazdrość taka Wieś i nie idzie tego obejsc
    ~ Depresja a nie rozwój
    9 miesięcy temu ocena: 62%  70
    Banaszyński. Jak ci się kury nie podobają to przeprowadź się do Goliny. Tutaj mamy czyste, rześkie powietrze a bedzie jeszcze lepsze. Powietrze takie #ROZWOJowe, po prostu.... Miałeś z tym cos wspólnego?
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ :)
    9 miesięcy temu ocena: 33%  69
    Nie raz czuje jakie rześkie powietrze mamy jak oczyszczalnia ruszy gnój... także za cienki w uszach jesteś żeby coś zrobić
    ~ :)
    9 miesięcy temu ocena: 55%  68
    Do jedzenia wszyscy... Dupa ludzka czy kuża śmierdzi podobnie więc nie wiem w czym problem
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Naomi
    9 miesięcy temu ocena: 45%  67
    Ludzie w Cielczy lubia pierdolami sie zajmowac i sensacje robic burżuje niech wezma sie za cos konkretnego a nie kurami zyja
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ aaa
    9 miesięcy temu ocena: 67%  66
    Ubojnia drobiu Banaszyńskiemu w Golinie nie przeszkadza, a mały kurnik w Cielczy już tak?
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ wolność Tomku
    9 miesięcy temu ocena: 44%  65
    Nierozumieniem co to za pretensje każdy ma swoją działkę i powinien na niej robić co chce i nic nikomu do tego nie rozumiem co maja do tego mieszkańcy że ktoś kurnik buduje.Niech się za robote wezmą
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Wiocha Jarocin
    9 miesięcy temu ocena: 69%  64
    W Golinie syf, w Cielczy syf...gratuluję Pawlicki:(
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Rak
    9 miesięcy temu ocena: 71%  63
    Inwestorze. CIELCZA MÓWI NIEEEEE !!!!
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Ziemia jaro
    9 miesięcy temu ocena: 69%  62
    Mówić sobie możecie golina tez tak mówiła a facet ma prawo wybudować i tak zrobi
    ~ Idź se ...
    9 miesięcy temu ocena: 67%  61
    na Jaraczew
    ~ Mieszko
    9 miesięcy temu ocena: 71%  60
    Taa prace będzie miał lekarz w usuwaniu powikłań po wdychaniu tego syfu!mam nadzieję że pan sołtys poprze głos mieszkańców !
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Developer
    9 miesięcy temu ocena: 90%  59
    Zykfryd kup sobie obok Biernackiego jak szukasz taniej
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Mieszkaniec Jarocinskiej
    9 miesięcy temu ocena: 72%  58
    Jeśli ten pan bez kultury ktory jak pokazał na zebraniu ma gdzieś mieszkańców i ich zdanie dostanie to pozwolenie to zasyfi cała Cielcze bardziej niż oczyszczalnia!mamy dość wąchania smrodów!po wydaniu pozwolenia może powiększyć chodowle bez nikogo zgody.nie dajmy się nabrać w opowiastki że nie będzie śmierdzieć!oczywiście że będzie!Mieszkańcy zdecydowanie powiedzieli NIE!!!!proszę to wziąć pod uwagę panie inwestorze.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Zygfryd
    9 miesięcy temu ocena: 33%  57
    Akurat mnie zapach nie sięgnie na końcu wsi:)
    ~ Kurka
    9 miesięcy temu ocena: 88%  56
    Przeprowadził się i cwaniakuje
    ~ Zygfryd
    9 miesięcy temu ocena: 35%  55
    Niech budują przynajmniej ktoś pracę będzie miał:)
    ~ ~2
    9 miesięcy temu ocena: 70%  54
    TYLKO RAZEM! BLOKUJEMY TĄ BUDOWĘ
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Zykfryd
    9 miesięcy temu ocena: 55%  53
    Ha ha ha nie ma Tak dobrze od górskich zapachów jeszcze nikt nie umarł:D
    ~ Zykfryd
    9 miesięcy temu ocena: 50%  52
    Dobrze niech budują przynajmniej działki będą tanie:D
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ J.J
    9 miesięcy temu ocena: 63%  51
    Nie dosc ze Cioty tam na miotlach lataja to kurczaki po wsi biegac benda ale jaja
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Cielcza
    9 miesięcy temu 50
    Taki jestes cwany to przyjedz do tego ciotowa.W pizde dostaniesz i pojedziesz do swojej miejscowosci bobku
    ~ Infantylny dziadu
    9 miesięcy temu 49
    Żałosna i nie podparta żadnymi argumentami wypowiedź Idź się ogarnąć
    ~ ~anonim
    9 miesięcy temu ocena: 61%  48
    Drodzy mieszkańcy musimy choć raz pokazać że potrafimy coś zrobić RAZEM!!!! Stop tej inwestycji w Centrum!!!
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ JJ
    9 miesięcy temu ocena: 57%  47
    Centrum Cielczy..... Tego jeszcze nie grali. Prawdziwy Manhattan w centrum wiochy .....
    ~ Fghj
    9 miesięcy temu ocena: 47%  46
    I tak nic nie zrobicie bo ma takie prawo
    ~ styczeń 2018
    9 miesięcy temu ocena: 65%  45
    Tak klaskaliście Ziemi Jarocińskiej, teraz macie. Brawo Wy.
    ~ Brawo WY
    9 miesięcy temu ocena: 91%  44
    Będziemy na spotkaniu z naszą portalową kamerą. ZAPRASZAMY NA RELACJĘ
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Klklkl
    9 miesięcy temu ocena: 100%  43
    Gdzie ta relacja
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Mario
    9 miesięcy temu ocena: 42%  42
    To gdzie on ma to wybudować w centrum miasta,gdzieś na dachu bloku ? Ludzie pomału zapominają ze na wsi mieszkają . Wieś ma swoje prawa i zapachy
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Wiesniaczka
    9 miesięcy temu ocena: 65%  41
    Niestety taki komentarz świadczy niskim poziomie kultury autora, gdyż człowiek z miasta nie powinien utożsamiać wsi z nieprzyjemnymi zapachami. Żyjemy w XXI wieku Drogi Panie Mario. Standarty życia na wsi uległy zmianie. Ludzie migrują w miast na wieś w poszukiwaniu spokoju, a nie zapachu z kórnika. Istnieje wiele działek z dala od zabudowań i to właśnie tam powinny tego typu inwestycje powstawać.
    ~ Dupri
    9 miesięcy temu ocena: 73%  40
    Na dupie sobie ten kurnik postawcie jak nie macie gdzie. Mało smrodu z oczyszczalni? Co z tego, że wieś? To ma śmierdzieć? Idąc tym tropem niedługo będzie można mówić, że wieśniak to nie musi się myć.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ ...
    9 miesięcy temu ocena: 67%  39
    Jeszcze trochę to obok sali postawią krowy świnie bo to przecież wieś. W porządku ale gdzieś dalej od ludzi wtedy nie zaszkodzi. Popieram
    ~ wieśniak
    9 miesięcy temu ocena: 27%  38
    A musi? A ja sie nie myje i co?
    ~ Aaaa
    9 miesięcy temu ocena: 41%  37
    Pewnie SOŁTYS CIELCZY będzie sie obawiał że mu te kury po Harcerskiej będą biegać przed domem :-)
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ styczeń 2018
    9 miesięcy temu ocena: 58%  36
    Sołtys i drugi radny nie przeciwstawi się Burmistrzowi i zrobią wszystko co będzie korzystne dla nich, a reszta tylko potrzebna do głosowania na Ziemię Jarocińską.
    ~ Inwestor
    9 miesięcy temu ocena: 53%  35
    Prawda jest taka ze jak będzie chciał to ma takie prawo wybudować i żadne zebrania w tym niepomoga .
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Aaaa
    9 miesięcy temu ocena: 73%  34
    W Cielczy ulice ze strefą zrobili żeby pod domem nie parkować :-) .KURNIK MOIM ZDANIEM NIE PRZEJDZIE.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ adam P
    9 miesięcy temu ocena: 70%  33
    Tutaj wyszła obłuda i fałsz banaszyńskiego. Przeszkadza kurnik w cielczy, bo śmierdzi. W Golinie śmierdzi biernacki, za chwilę będzie śmierdziała ubojnia drobiu i wszystko OK, skazany i jego przy --as banaszayński nie widzą w tym nic złego, w Golinie może śmierdzieć, nie są potrzebne ulice, chodniki, można składać fałszywe obietnice wyborcze, bo tutaj już nie można nic zarobić.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ nie będę głosował na ZJ
    9 miesięcy temu ocena: 79%  32
    Dokładnie !
    ~ Mural
    9 miesięcy temu ocena: 50%  31
    Wies to wies
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ z Goliny
    9 miesięcy temu ocena: 63%  30
    w Golinie we wsi są FERMY ŚWIŃ, BYDŁA, otwarte GNOJOWNIKI i śmierdzi nawet koło kościoła i to NORMALNE !!! Wieś rolniczo to kury, świnie, krowy i inne zwierzęta wiec proszę nie dziwić się, że gospodarz miał 500 kur i chce zwiększyć produkcję do kilku tysięcy. Śmierdzi też w Golinie Ubojnia bydła ZMB bo PALĄ KOŚCI na zewnątrz i przerabiają na MĄCZKĘ KOSTNĄ oraz SPUSZCZAJĄ ŚCIEKI DO LUBIESZKI
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ nie będę głosował na ZJ
    9 miesięcy temu ocena: 77%  29
    Jeśli Golina głosowała na ZJ i Skazanego za .., to ma obiecany ROZWÓJ, a jeśli nie to ma pecha .... . Niedługo wybory, pamiętać o tym.
    ~ To żaden gospodarz...
    9 miesięcy temu ocena: 87%  28
    Uroiło mu się, że zbije fortunę, bo od jakiegoś czasu jaja są w cenie ;-)))
    ~ pan wojtek
    9 miesięcy temu ocena: 42%  27
    Jak w Mieszkowie na zabytkowym Rynku może powstać świniarnia na kilka tysięcy sztuk ( Taczak w tym siarkowodorze zrobi się rudy jak tusk) to w Cielczy panie banaszyński te kilka kurek nie zaszkodzi.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ anty "pan wojtek"
    9 miesięcy temu ocena: 67%  26
    jesteś dupkiem, nie obrażaj rudowłosych - wspominając p... tuska, obyś miał rudowłose dzieci i wnuki :)
    ~ PAN WOJTEK
    9 miesięcy temu ocena: 37%  25
    Potraktujcie to jako sarkazm ,piszę to do tych którym wydaje sie ze są WIELKIMI RAJCAMI''
    ~ Misiaczek
    9 miesięcy temu ocena: 82%  24
    Według mnie doskonale wiedział że jest zebranie wiszą ogłoszenia więc niech nie mówi że nic nie wiedział a chciał to wybudowac po cichu żeby ludzie nie wiedzieli .
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Ghhhhh
    9 miesięcy temu ocena: 58%  23
    A jak w Golinie ma powstać ubojnia drobiu to pan Banaszynski mówi ze jest wszystko w porządku bo tak mówił wódz. Jak w cielczy to pan B mówi ze źle dlaczego.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ 007
    9 miesięcy temu ocena: 47%  22
    Bo sam w Cielcza mieszka i to bardzo blisko tam gdzie ma powstać ul.Wąską/Jarocinska
    ~ Wilk
    9 miesięcy temu ocena: 80%  21
    Ok.biznes Ale mnie w Centrum- są chyba jakieś przepisy... sąsiedzi nie mogą nic podpisać bo pozamiatane...
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Kawosz kawy
    9 miesięcy temu ocena: 43%  20
    On nie buduje w centrum, tylko na wsi.
    ~ Kura
    9 miesięcy temu ocena: 29%  19
    Chociaż nie podpiszą to i tak wybuduje jedynie trochę w czasie się przeciagnie
    ~ Jan
    9 miesięcy temu ocena: 56%  18
    Ludzi z miasta przeprowadzają się na wieś i chcą ogładać drzewka i kwiatki. Mieszkacie na wsi więc zakaceptujcie, że tam prowadzona jest działalność rolnicza i hodowlana, jeśli wam to przeszkadza- wracajcie do miasta. Niedługo krowy nie będzie można trzymac bo gnój miastowym śmierdzi
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Ola
    9 miesięcy temu ocena: 51%  17
    Typowe bicie piany. Ludzie protestuja w nawet nie wiedzą przeciwko czemu. Popieram p. Tomasza i jego hodowlę. Szczyt chamstwa że nie został poinformowany o zebraniu, żeby móc przedstawić mieszkańcom co planuje
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Marcysia
    9 miesięcy temu ocena: 85%  16
    Nie masz pojęcia co jest szczytem chamstwa... natomiast z tekstu w artykule wynika, że już jest powiadomiony i przyjdzie się wytłumaczyć co mu strzeliło do głowy, żeby uszczęśliwiać innych swoim biznesowym pomysłem !!!
    ~ asdam
    9 miesięcy temu ocena: 52%  15
    A gdzie ma budować kurnik jak nie na wsi
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Zła
    9 miesięcy temu ocena: 60%  14
    Kawałek od wsi. Gdzieś gdzie nikt nie mieszka A są pola. Tylko ktoś wpadł na pomysł że zaraz obok domów..
    ~ Nick Cave
    9 miesięcy temu ocena: 83%  13
    Owszem, na wsi, ale jest XXI wiek i takie też powinny być wymagania wobec nowych inwestycji !!! Zamknięty chów i podciśnienie w obiekcie, tak by smrody nie były emitowane na zewnątrz !!! Poza tym jeśli już to tak zlokalizowane w stosunku do zabudowy mieszkalnej, aby nie powodować niepotrzebnych uciążliwości. Tu kłania się planowanie przestrzenne, bo w naszej lokalizacji (wielkopolska) przy przeważającej zachodniej cyrkulacji takie tereny powinny być lokowane na wschód od osiedli mieszkaniowych !!!
    ~ mind
    9 miesięcy temu ocena: 48%  12
    a co innego z miejscami miejsc pracy może być w okolicach budowane za rządów ZJ ???? _____ Ludzie, albo mieszkacie w gminie wiejsko-miejskiej i wybieracie tych co teraz , albo zaczynacie mocno myśleć, i chcecie dążyć do gminy miejskiej w inwestycjami przemysłowymi (fabryki nie kórniki i ubojnie), ale wg mnie to nie z ZJ. Róbta co chceta, ale jak głosujecie to pomyślcie czego Wy chcecie. Macie to co chcieliście, tak będzie teraz i w przyszłości.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ mind
    9 miesięcy temu ocena: 31%  11
    Kiepku, jo bym nie broł żadnego z tych co sum lub co byli razym z ZJ w koalicyi
    ~ Kiepek
    9 miesięcy temu ocena: 79%  10
    Ehe... wybierta Pórola i Kasiule, łoni wum wybudujo fabryki ;-)))
    ~ Do Goliniaka !
    9 miesięcy temu ocena: 74%  9
    Ta ubojnia u Was ma być kilometr za wsią, a tu chcą budować w środku miejscowości, kilka tysięcy kur ma biegać po polu i smrodek na całą okolicę. A jak postawią jeden kurnik i biznes wypali ? To będą następne, i następne i... To tak jakby w Golinie postawili te kurniki gdzieś koło kościoła !!!
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Goliniak
    9 miesięcy temu ocena: 42%  8
    Kilometr za wsią? w linii prostej to 200-300 metrów max, a zapach bedzie na pewno i zintensyfikowany gdy bedzie wiało od Zachodu,Mieszkam ponad kilometr od Ubojni i ją czuje codziennie. Przejeżdżając obok kurników w Galewie czuć paszę w płucach z odległości 400 metrów . Niestety ale Polska będzie ubojniami i kurnikami stała ,żeby "zachód " z tym całym syfem się nie męczył.
    ~ nie będę głosował na ZJ
    9 miesięcy temu ocena: 67%  7
    Kolejny INWESTOR dla naiwniaków, co głosowali na ZJ i Skazanego za ... :-)))))
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ nie będę głosował na ZJ
    9 miesięcy temu ocena: 70%  6
    do kshdbdj: z ZJ jesteś ? czy tylko na nich głosowałeś (aś) ?? A może to ty Adam ? :-)))
    ~ Goliniak
    9 miesięcy temu ocena: 89%  5
    Nam w Golinie śmierdzi codziennie,a zaraz bedą nam budowąc kolejny "przyjemny" zakład, ludzie blokujcie to jak sie da, bo potem jeśli bedzie wam śmierdzieć po otwarciu okna to bedzie już za poźno na protesty,a domy wokół stracą na wartości.
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Hipokryta
    9 miesięcy temu ocena: 69%  4
    Banaszyński sie oburza, ale ubojnia kurczaków w Golinie to sukces i rozwój gminy! Banaszynski jesteś nieskończonym hipokrytą. Kurczaki ci teraz śmierdzą?? A co zrobiłeś w sprawie Goliny oprócz wpisów dziekczynnych na Facebooku jaki to rozwój nam "zgotowałeś"?
    odpowiedz oceń komentarz
    wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    ~ Haha
    9 miesięcy temu ocena: 50%  3
    A co miał zrobić skoro wodz tak rozkazał
    ~ Wiem co mówię !
    9 miesięcy temu ocena: 49%  2
    Pierdzielisz, Golina i zakład uboju kurczaków jest w strefie przemysłowej !!! W Cielczy jest to środek miejscowości !!!
    ~ xxx
    9 miesięcy temu ocena: 63%  1
    teraz jest przeciwny budowie kurnika bo to w okoliy jego domu
    R E K L A M A
    R E K L A M A